Πηγή βασικού κειμένου: Voice Of The Voiceless

Πριν ο Walter Bond κερδίσει την προσοχή βάζοντας φωτιά σε τρεις επιχειρήσεις εκμετάλλευσης ζώων εκ μέρους του Μετώπου Απελευθέρωσης Ζώων (ΜΑΖ ή Animal Liberation Front-ALF), ήταν ήδη γνωστός για μια άλλη πράξη δικαιοσύνης: για τον εμπρησμό ενός εργαστηρίου μεθαδόνης ενός εμπόρου που πωλούσε στον αδερφό του. Η vegan straight edge μπάντα Earth Crisis άκουσε την ιστορία του, και την μετέτρεψε στο τραγούδι «To Ashes» (το βίντεο του οποίου μπορείτε να δείτε στο τέλος της ανάρτησης) το 2009, κάνοντας τον Walter γνωστό στο straight edge κίνημα πριν τη σύλληψή του για τις δράσεις του ΜΑΖ το 2010.

Η σύντομη συνέντευξη που ακολουθεί έγινε στις 28 Ιουλίου του 2009, έναν ολόκληρο χρόνο πριν από τη σύλληψή του, και είναι η μόνη συνέντευξη του Walter που υπάρχει πριν την φυλάκισή του. Δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στην ιστοσελίδα «Voice Of The Voiceless» και αναδημοσιεύεται μεταφρασμένη εδώ, ακριβώς 2 χρόνια μετά.



Το τραγούδι των Earth Crisis, «To Ashes», πραγματεύεται ένα ζήτημα που είναι αρκετά δύσκολο, και σε αφορά. Μπορείς να μας πεις κάποια πράγματα σχετικά με αυτό;

Φυσικά, το κομμάτι «To Ashes» μιλά για μια κατηγορία εμπρησμού που μου απαγγέλθηκε το Νοέμβριο του 1997, για τον εμπρησμό του σπιτιού ενός εμπόρου μεθαδόνης και του εργαστηρίου μεθαδόνης που ήταν μέσα σ' εκείνο το σπίτι. Αυτός ο έμπορος ναρκωτικών πωλούσε το δηλητήριο του στην πόλη μου για περίπου 20 χρόνια. Είχε εξαγοράσει τη μισή τοπική αστυνομία και οι μισοί συμμαθητές μου ήταν εθισμένοι σ' αυτό το δηλητήριο, συμπεριλαμβανομένου και του αδερφού μου, στον οποίο διαγνώστηκε τότε «οφειλόμενης σε ναρκωτικά σχιζοφρενής διαταραχή», κάτι που απλά λέει με έναν κομψό τρόπο ότι είχε χάσει το μυαλό του εξαιτίας της χρήσης ναρκωτικών. Προσπάθησα τα πάντα που μπορούσα να σκεφτώ, ακόμα και το να μιλήσω με τον Steve (τον έμπορο ναρκωτικών). Αλλά χωρίς όφελος. Οπότε αποφάσισα να πάρω το νόμο στα χέρια μου και έκαψα το σπίτι του εντελώς με μια φωτιά που έκανε να σβήσει 17 ώρες. Ήταν υπό παρακολούθηση από το FBI, κάτι το οποίο εγώ δε γνώριζα τότε. Μερικά ενδιαφέροντα πράγματα έγιναν σ' εκείνο το σημείο. Αρχικά, από τη στιγμή που το σπίτι δεν ήταν πλέον ένα όρθιο κατασκεύασμα, οι ομοσπονδιακοί πράκτορες μπορούσαν να ψάξουν στα συντρίμμια χωρίς ένταλμα. Βρήκαν σχεδόν 1 εκατομμύριο δολάρια σε ναρκωτικά. Έπειτα, ο Steve κατέδωσε όλους τους φίλους του εμπόρους ναρκωτικών. Έτσι, όταν τέλειωσαν όλα, νομίζω πως υπήρχαν 13 έμποροι μεθαδόνης σε 4 πολιτείες των Η.Π.Α. που καταδικάστηκαν σε ισόβια στη φυλακή. Εγώ έκανα 4 χρόνια για τον εμπρησμό του κρησφύγετου ναρκωτικών του. Τα τέσσερα χρόνια της φυλάκισής μου ήταν ένα μικρό τίμημα για ένα τέτοιο θετικό αποτέλεσμα.

● ● ●

Πώς έγινες straight edge και τι σημαίνει αυτό για σένα;

Είμαι 33 χρονών τώρα, είμαι straight edge εδώ και 18 χρόνια και βίγκαν εδώ και 13. Έγινα straight edge κυρίως για να επαναστατήσω απέναντι στην οικογένειά μου. Ο πατέρας μου ήταν ένας φριχτός αλκοολικός και η μητέρα μου κι ο αδερφός μου ήταν μπλεγμένη βαθιά με τα ναρκωτικά. Δεν ήθελα να καταλήξω έτσι. Ήμουν περίπου 15 χρονών και άκουσα μια μπάντα που λεγόταν «Gorilla Biscuits», που φώναζε το μήνυμα του straight edge. Το αγάπησα την ίδια στιγμή που το άκουσα! Ήξερα σχεδόν αμέσως ότι ήταν για μένα. Μέσα από το straight edge ήταν που έμαθα και για τον βιγκανισμό, για τον οποίο πιστεύω πως είναι ο πιο σημαντικός και αξιόλογος σκοπός στη γη. Όσον αφορά το τι σημαίνει για μένα straight edge; Σημαίνει όχι στα ναρκωτικά, όχι στο αλκοόλ, όχι στην πολυγαμία [σ.τ.μ.: ο αγγλικός όρος είναι promiscuity, που σημαίνει το να κάνεις σεξ με πολλούς συντρόφους χωρίς ενδοιασμούς, και ενέχει μια ηθική ίσως και θρησκευτική κριτική] για όσο ζω. Σημαίνει επίσης εναντίωση στη ναρκοκουλτούρα και την απάθεια.

● ● ●

Πιστεύεις ότι το τραγούδι των Earth Crisis αντανακλά την πολυπλοκότητα του τι συνέβη και του πως ένιωσες;

Νομίζω ότι τα αποτύπωσε όλα πολύ καλά, φυσικά όσα μηνύματα μπορεί κανείς να χωρέσει σε ένα βίντεο λίγων λεπτών. Αλλά ο Karl και τα παιδιά έκανα φοβερή δουλειά! Είναι πραγματικά απίθανο για μένα να βλέπω την ιστορία μου σε ένα τραγούδι και βίντεο της αγαπημένης μου μπάντας! Είμαι ταπεινομένος απ' όλα αυτά. Θα είμαι απλά χαρούμενος αν η ιστορία μου διδάξει ή εμπνεύσει κάποιον.

● ● ●

Κανένα σχόλιο