Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δημόσια επιστολή από την Kteeo

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012


Η Kteeo είναι μια από τους τρεις πολιτικούς κρατούμενους (μαζί με τον Matt και την Leah) που φυλακίστηκαν πρόσφατα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής επειδή αρνήθηκαν να συνεργαστούν και να μιλήσουν ρουφιανεύοντας τους συντρόφους τους στο Δικαστικό Σώμα Ενόρκων [Grand Jury]. Το κείμενο είναι μια επιστολή που έγραψε η Kteeo μέσα από την φυλακή στις 16 Οκτώβρη 2012. Πηγή είναι το Support Resist.



Δημοσιευμένη στις 16.10.2012

«Θέλω να ξεκινήσω αυτή την επιστολή λέγοντας ένα ευχαριστώ σε όλους εσάς για την υποστήριξη σας. Αυτό που κάνω δεν θα ήταν εφικτό χωρίς όλη την υποστήριξη που έχω λάβει. Τα γράμματα είναι καταπληκτικά. Συγγνώμη σε όλους που δεν έχω προλάβει να απαντήσω ακόμα - μου επιτρέπεται να ξοδεύω μόνο 9 δολάρια σε γραμματόσημα κάθε βδομάδα, αλλά να ξέρετε πως είμαι εμπνευσμένη από τον κάθε ένα από εσάς. Ανυπομονώ να ακούσω περισσότερα για όλους σας και να ανταλλάξω σκέψεις και ιδέες με όλους σας.

Τα πάω μια χαρά εδώ πέρα, αλλά το ότι είμαι εδώ είναι μια συνεχής υπενθύμιση πως ο κάθε κρατούμενος είναι πολιτικός κρατούμενος και πως ένας από τους λόγους που τα πάω τόσο καλά είναι το ότι έχω όλη αυτή την υποστήριξη. Ελπίζω μια μέρα να μπορέσουμε να χτίσουμε περισσότερα δίκτυα υποστήριξης κρατουμένων ώστε πιο πολλοί από αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους, όπως οι φίλοι μου εδώ πέρα, να μπορούν να δεχθούν στοίβες γραμμάτων όπως δέχομαι εγώ καθημερινά. Θέλω να το κάνω ξεκάθαρο πως είμαι πολύ ευγνώμων που όλοι σας ξοδεύετε χρόνο για την υποστήριξη μου. Με βοηθάει να επιβιώνω. Θέλω απλά να προσθέσω μερικές σκέψεις που έχω.

Οι φίλοι μου εδώ είναι καταπληκτικοί και δυνατοί - με φροντίζουν εκπληκτικά και με καλωσόρισαν στις ζωές τους. Οι φίλοι μου εκτός των τειχών είναι παρομοίως απίστευτοι - το είδος της ανιδιοτελούς δουλειάς υποστήριξης που κάνουν με εμπνέει κάθε ώρα κάθε μέρας. Η οικογένεια μου έδειξε επίσης καταπληκτική, ακλόνητη υποστήριξη και για αυτό δεν μπορώ να τους ευχαριστήσω αρκετά.
Σας ευχαριστώ και πάλι όλους σας πάρα πολύ. Ανυπομονώ να συνεχίζω να ακούω για εσάς όλους, και πραγματικά δεν μπορώ να περιμένω να σας ξαναδώ.

Συνεχίστε τον αγώνα, συνεχίστε να χαμογελάτε, με αλληλεγγύη,
Kteeo

Υ.Γ.: για τους διεθνείς φίλους και υποστηρικτές τα γραμματόσημα είναι πραγματικά περιορισμένα, γι’ αυτό και θα μου πάρει κάποιο διάστημα να απαντήσω, αλλά λατρεύω να ακούω από όλους σας. Σας ευχαριστώ για την συνεχιζόμενη υποστήριξη σας και ελπίζω να συνεχίσω να σας γνωρίζω καλύτερα μέσα από τα γράμματα.»

Κανένα σχόλιο